Аналітична довідка

про роботу зі зверненнями громадян за 1 піврічя 2018 року

в управлінні соціального захисту населення Селидівської міської ради

Протягом 1 півріччя 2018 року до управління соціального захисту населення надійшло 48 звернень громадян, в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (53 звернення) кількість звернень зменшилась на 5 або на 9%. З них безпосередньо до управління надійшло усних - 22, що на 3 менш ніж за 1 півріччя 2017 року, письмових – 14, що на 1 звернення більше ніж за 1 півріччя 2017 року.

Через органи влади вищого рівня, а саме, з міської ради протягом 1 півріччя 2018 року надійшло 10 звернень, що складає 21% від їх загальної кількості, в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року їх кількість зменшилась на 3 звернення. Одне звернення надійшло від народного депута України Сажка С.М., одне від голови правління Покровської територіальної первинної організації Українського товариства сліпих, на які були надані обгрунтовані роз’яснення.

Найбільше громадяни звертались з питань:

- призначення житлових субсидій – 16 звернень, що складає 33% від загальної кількості;

- надання матеріальної допомоги – 11 що складає 23% від загальної кількості.

- питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб- 14, що складає 29% від загальної кількості

- призначення та виплати соціальних допомог - 5 звернення, що складає 10% від загальної кількості.

Протягом 1 півріччя 2018 року до управління через Селидівську міську раду за допомогою урядової «гарячої лінії» звернулось 133 громадян, що на 13 звернень меш ніж у 2017 році (146 звернень).

Громадяни звертались з таких питань:

- призначення та виплати соціальних допомог - 68, що складає .51.% від загальної кількості;

- призначення житлових субсидій – 38 звернень, що складає 29% від загальної кількості;

- обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці; надання матеріальної допомоги; надання пільг – 16, що складає 12% від загальної кількості;

- питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб - 21 що складає 16.% від загальної кількості.

У своїх зверненнях громадяни звертають увагу на:

- прискорення виплати державних соціальних допомог, субсидій;

- незгоду з розмірами державних соціальних допомог.

Проведений аналіз отриманих звернень, свідчить про зменшення їх кількості, яке відбулося більшою мірою за рахунок поліпшення якості надання консультацій при зверенні громадян, своєчасного розгляду та призначення в становлені законодавством строки.

Протягом звітного періоду до управління надійшло одне колективне звернення, на яке була надана обгрунтована відповідь. Повторних звернень не надходило.

В приміщенні управління на інформаційному стенді розміщені графіки прийому з особистих питань керівництвом Селидівської міської ради та нормативні акти з питань звернень громадян, затверджені начальником управління графіки особистого прийому громадян керівництвом управління, графік роботи „Мобільного соціального офісу” управління, виїзного прийому громадян, проведення телефонного зв’язку з населенням „Пряма лінія”, телефону довіри.

Виїзні прийоми проводяться згідно із затвердженим графіком .

Протягом 1 півріччя 2018 року керівництвом управління здійснено – 18 виїзних прийомів, 70 особистих прийоми, проведено 6 „ прямих ліній”, на яких прийнято 22 громадянина.

Начальник управління приймає участь у виїзних і особистих прийомах, які здійснює міський голова, директори Департаменту охорони здоровя та Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації.

На офіційному веб-сайті Селидівської міської ради розміщено графік особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення Селидівської міської ради на 2018 рік та аналітичні довідки про роботу із зверненням громадян за 2017 рік, 1 квартал 2018 року,розміщені інформації з питаннь:

- щодо удосконалення порядку надання державної допомоги деяким категоріям населення;

- надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї;

На міському телебаченні протягом 1 півріччя 2018 року проведено пять програм за участю начальника управління з питань:

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників АТО;

- внесення змін до статті 15 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" щодо надання членам сімей загиблих пільг без урахування середньомісячного сукупного доходу сім’ї .

- призначення житлових субсидій;

- удосконалення порядку надання державної допомоги деяким категоріям населення

Протягом звітного періоду порушень термінів розгляду звернень громадян не було.