Аналітична довідка

про роботу зі зверненнями громадян за 2017 рік

в управлінні соціального захисту населення Селидівської міської ради

 

Протягом 2017 року до управління соціального захисту населення надійшло 96 звернень громадян, в порівнянні з 2016 роком (162 звернення) кількість звернень зменшилась на 66 або на 41%. З них безпосередньо до управління надійшло усних - 47, що в 2,3 рази менше ніж за 2016 рік, письмових – 26, що на 9 звернень менше ніж за 2016 рік.

Через органи влади вищого рівня, а саме, з міської ради протягом 2017 року надійшло 21 звернення, що складає 22% від їх загальної кількості, в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року (15 звернень) їх кількість збільшилась в 1,4 рази. Одне звернення надійшло з Красноармійської місцевої прокуратури, на яке було надано обгрунтоване роз’яснення, одне - з департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації.

Найбільше громадяни звертались з питань:

- призначення житлових субсидій – 45 звернень, що складає 47% від загальної кількості;

- питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб- 30, що складає 31% від загальної кількості

- призначення та виплати соціальних допомог - 11, що складає 12% від загальної кількості;

- надання матеріальної допомоги – 3, що складає 3% від загальної кількості.

На всі звернення були надані обгрунтовані роз’яснення.

Протягом 2017 року до управління через Селидівську міську раду за допомогою урядової «гарячої лінії» звернулось 631 громадянина, що на 193 оба на 23% менше ніж у 2016 році (824).

Громадяни звертались з таких питань:

- призначення житлових субсидій – 241 звернення, що складає 38% від загальної кількості;

- призначення та виплати соціальних допомог - 222, що складає 35% від загальної кількості;

- питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб - 129, що складає 20% від загальної кількості;

- обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці; надання матеріальної допомоги; надання пільг – 27, що складає 4% від загальної кількості.

У своїх зверненнях громадяни скаржилися на довготривалий розгляд документів для призначення субсидії, призначення та виплату допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, розмір допомоги одиноким матерям.

Проведений аналіз отриманих звернень, свідчить про збільшення кількості звернень громадян безпосередньо до органів влади вищого рівня, але спостерігається зменшення кількості звернень громадян на урядову «гарячу лінію».

Протягом звітного періоду до управління надійшли 2 колективних звернення, на які були надані обгрунтовані відповіді. Повторних звернень не надходило.

Керівництвом управління здійснено – 29 виїзних прийомів, 142 особистих прийоми, проведено 12 „ прямих ліній”, на яких прийнято 47 громадян.

Начальник управління приймає участь у виїзних і особистих прийомах, які здійснює міський голова, директор Департаменту охорони здоровя Донецької обласної державної адміністрації.

В міській газеті „Інформатор” та на офіційному веб-сайті Селидівської міської ради (http://www.selidovo-rada.gov.ua/upszn), розділ «Управління соціального захисту населення», розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення Селидівської міської ради та довідки про роботу із зверненнями за 2017 рік

Протягом 2017 року проводилась робота щодо інформування населення з питань соціального захисту через засоби масової інформації міста, це:

- призначення і виплати щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним;

- удосконалення порядку надання державної допомоги деяким категоріям населення.

- монетизації зекономленої суми субсидії на оплату газу та електроенергії;

- призначення та виплата допомоги одиноким матерям та дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;

- призначення житлових субсидій;

- удосконалення порядку надання державної допомоги деяким категоріям населення;

- забезпечення санаторно-курортним лікуванням інвалідів війни та учасників АТО;

- внесення змін до статті 15 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" щодо надання членам сімей загиблих пільг без урахування середньомісячного сукупного доходу сім’ї ;

- призначення і виплата компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги.

Протягом звітного періоду порушень термінів розгляду звернень громадян не було.