Електронний кабінет-задля зручності платників

Головне управління ДПС у Донецькій області нагадує, що відповідно до п.42 прим. 1.2 ст.42 прим.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ.

Подання та перегляд податкової звітності, інформація з інтеграційних карток платника по податках та зборах, отримання довідки про відсутність заборгованості, інформація з загальнодоступних реєстрів та повна інформація про платника податку, можливість електронного листування — це все і дуже багато іншого платник податку зможе отримати онлайн за допомогою Електронного кабінету.

За допомогою електронних сервісів можна отримати і адміністративні послуги. Це набрало особливого значення для платників податків в умовах карантину, і не лише для суб’єктів господарювання, але й для громадян.

358

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Робота у приватній частині електронного кабінету проводиться з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:

– доступ до інформації з публічних реєстрів:

• дані про взяття на облік платників;
• реєстр страхувальників;
• дані реєстру платників ПДВ;
• реєстр платників єдиного податку;
• інформація про РРО;
• інформація про книги ОРО;
• дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
• реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

– інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
– перегляд та друк бланків податкової звітності;
– заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян;
– контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.

У приватній частині електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) електронний кабiнет надає доступ до наступних сервісів:

• персоніфікований податковий календар;
• перегляд облікових даних платника (детальніше в розділі Облікові дані платника);
• подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики (детальніше в розділі Введення звітності);
• перегляд та друк раніше поданої звітності (детальніше в розділі Перегляд звітності);
• перегляд вхідних/вихідних документів (детальніше в розділі Вхідні/вихідні документи);
• листування з органами ДПС (детальніше в розділі Листування з ДПС);
• подання заяв, запитів для отримання інформації (детальніше в розділі Заяви, запити для отримання інформації);
• інформація про стан розрахунків з бюджетом (детальніше в розділі Стан розрахунків з бюджетом);
• реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них у Єдиному реєстрі податкових накладних (детальніше в розділі Реєстрація ПН/РК);
• інформація з Єдиного реєстру податкових накладних (детальніше в розділі Єдиний реєстр податкових накладних);
• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ (детальніше в розділі Система електронного адміністрування ПДВ);
• інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального (детальніше в розділі Система електронного адміністрування реалізації пального).

357

Шановні платники! Максимально використовуйте можливості електронних сервісів ДПС та Електронного кабінету задля зручності ведення бізнесу та упередження коронавірусної хвороби.