ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Селидівської міської ради протягом 2020 року

Організація роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Селидівської міської ради протягом 2020 року була спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органи місцевого самоврядування».

Протягом 2020 року до виконкому Селидівської міської ради надійшло 903 звернення громадян. Безпосередньо до виконкому надійшло 58 звернень, з них 20 громадян звернулися під час проведення особистих і виїзних прийомів. Зменшення кількості звернень громадян, отриманих під час проведення особистих та виїзних прийомів, обумовлено карантинними обмеженнями.

004

Через органи влади вищого рівня протягом 2020 року до виконкому Селидівської міської ради надійшло 845 звернень. З них: 12 звернень надійшли через Офіс Президента України, 3 звернення через Секретаріату Кабінету Міністрів України, 20 звернень через облдержадміністрацію, 810 за допомогою урядової «гарячої лінії». Основною причиною звернень громадян до органів влади вищого рівня,  є сподівання населення на швидше вирішення порушених ними питань за умови втручанням органів влади вищого рівня.

Протягом 2020 року громадянами у своїх зверненнях порушено 916 різноманітних питань. У 55,2% своїх звернень громадяни порушували житлово-комунальні питання, а саме: списання заборгованості за житлово-комунальні послуги, неякісне надання послуг електропостачання та теплопостачання. У 24 % громадяни порушували питання соціального захисту, такі як: призначення та виплата субсидії та соціальних допомог, надання матеріальної та гуманітарної допомоги.

Протягом 2020 року керівництвом Селидівської міської ради контролювалось 98% (884) звернень громадян. Рівень виконавської дисципліни склав 100 %, порушень термінів розгляду звернень не припущено. За втручанням керівництва виконкому Селидівської міської ради позитивно вирішені 25% (218) від загальної кількості звернень, надані роз’яснення на 67% (591), у вирішенні питань, порушених у зверненнях заявникам не відмовлялось. Звернення, що надійшли до виконкому міської ради за допомогою урядової «гарячої лінії» перебували на контролі до їх остаточного вирішення.

Відповідно до Указу Президента Селидівським міським головою особисто здійснюється розгляд всіх звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». Протягом 9 місяців 2020 року до виконкому міської ради звернень від Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» не надходило.

У виконкомі міської ради щоденно працює «Телефон довіри», що надає змогу оперативно вирішувати нагальні проблеми мешканців міста. Протягом 2020 року надійшло 33 звернення громадян. Також у виконкомі Селидівської міської ради працює «Скринька міського голови».

З метою підвищення рівня виконавської дисципліни відділом діловодства і контролю міської ради на ім’я міського голови щотижнево готується доповідна записка про порушення термінів розгляду звернень, про результативність особистих прийомів, питання виконавської дисципліни щодо звернень громадян щомісяця розглядаються на апаратних нарадах при міському голові. Рішенням виконкому Селидівської міської ради від 11.12.2019 № 229 затверджені графіки особистого, виїзного прийомів громадян, проведення телефонного зв’язку з населенням «гаряча лінія» керівних працівників виконкому та затверджено графік особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної допомоги Селидівської міської ради. Вказані графіки були опубліковані на сторінках місцевої газети «Наша зоря» та розміщені на офіційному веб-сайті виконкому Селидівської міської ради, оголошення про проведення «гарячої лінії» телефонного зв’язку керівництва виконкому Селидівської міської ради з населенням оприлюднювались у місцевій газеті «Наша зоря» щоп’ятниці.

У 2020 році виконкомом Селидівської міської ради відповідно до затверджених графіків проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, 12 «Днів контролю» результатів розгляду звернень громадян, на яких перевірено 12 звернень громадян. Проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у 4 структурних підрозділах виконкому Селидівської міської ради та у 2 виконкомах міських, 2 виконкомах селищних рад та 4 підприємствах і організаціях, що надають послуги населенню. За підсумками перевірок, посадових осіб до відповідальності за порушення законодавства про звернення громадян притягнуто не було.

18.03.2020 на засіданні виконкому міської ради розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та стан виконавської дисципліни у виконкомі Селидівської міської ради за 2019 рік», під час якого було розглянуто підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2019 році.

На міському телебаченні «Інфо-Центр» відбулася трансляція засідання виконкому. Аналітична інформація про стан роботи зі зверненнями громадян оприлюднена у місцевій газеті «Наша зоря» та на офіційному веб-сайті.

У виконкомі міської ради відпрацьований механізм, який дає можливість співпрацювати з усіма гілками влади, що причетні до вирішення конкретних питань. Таким чином, одним з основних завдань виконкому міської ради залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг.

У виконкомі міської ради і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, по проведенню прийомів та гарячих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю та забезпечення участі громадян в управлінні містом.