Інформація про діяльність управління соціального захисту населення міської ради

за період 22.04.2021-28.04.2021

1. 22.04.2021 в приміщенні виконкому Селидівської міської ради відбулося засідання міжвідомчої робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати.

На засіданні робочої групи були присутні керівники установ, організацій міста.

Розглянуто питання: Про дотримання законодавства про працю та сплати податків до місцевого бюджету суб’єктами господарювання.

На засіданні були заслухані звіти 8 суб’єктів господарювання.

Заслухавши та обговоривши інформацію суб’єктів господарювання робоча група прийняла відповідні рішення.

2. 23.04.2021 проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

На засіданні було розглянуто 11 подань управління соціального захисту населення на призначення (відновлення) або про відмову в призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Прийнято рішення про:

- призначення (відновлення) соціальних виплат 11 заявникам.

3. 27.04.2021 проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

На засіданні було розглянуто 5 подань управління соціального захисту населення на призначення (відновлення) або про відмову в призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Прийнято рішення про:

- призначення (відновлення) соціальних виплат 5 заявникам.

4. Прийнято заяв, з них:

- 23 про призначення усіх видів соціальних допомог;
- 2 про призначення житлової субсидії;
- 7 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи/видача дублікатів довідок;
- 14 про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
- 1 на зміну постачальника природного газу;
- 2 для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- 5 пакетів документів для надання матеріальної допомоги з рахунок коштів місцевого бюджету;
- 2 для санаторно-курортного лікування;
- 2 від громадян, які бажають отримати соціальні послуги;
- документи від 3 учасників бойових дій з числа АТО для надання пільг, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- 2 для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби;
- 2 для оздоровлення та відпочинку дітей;
- 6 про призначення пільги на придбання твердого палива та скрапленого газу;
- 6 на отримання пільги в готівковій формі.

 5. Призначено допомог та пільг, з них:

- 15 державних соціальних допомог;
- 8 щомісячних адресних допомог внутрішньо переміщеним особам;
- 2 субсидії;
- 40 перерахунків усіх видів допомог;
- 328 пільг у грошовій готівковій формі;
- 695 пільг у грошовій безготівковій формі;
- 8 пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу.

6. Підготовлено:

- 32 відповіді на звернення громадян.

7. Надано:

- планової та термінової звітності, інформації – 46.
- консультацій громадянам – 183.

8. Видано:

- 26 довідок на запити для призначення соціальних виплат;
- 11 довідок на запити громадян;
- 5 довідок пільговикам для отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу (безоплатне отримання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування, тощо), відповідно до законодавства;
- 2 путівки до санаторно-курортних закладів.

9. Перевірено:

- достовірність та повнота інформації про доходи та майновий стан по 176 особам, які входять до складу сімей, що звернулися за призначенням державних допомог;
- 18 пенсійних справ.

10. Проведено:

- 106 вибіркових перевірок особових справ одержувачів державної соціальної допомоги;
- 1 обстеження умов життя заявника з метою визначення складу сім’ї, ступеня нужденності та можливостей знаходження додаткових джерел для її існування;
- реєстрацію та облік особових рахунків за формою № 3 отримувачів усіх видів соціальних допомог – 8;
- здійсненя автоматизованої обробка особових рахунків ( перерахунки, нові, зняття з виплати) – 51;
- візування відпрацьованих справ – 21;
- застосування передбачених законодавством санкцій до порушників умов надання всіх видів соціальних допомог: погашень - 10, внесення виконавчих листів – 9, повідомлення про переплату – 2.

 11. Укладено:

- 6 договорів.

12. Виплачено:

- матеріальну допомогу громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за квітень, допомогу окремим категоріям населення за квітень 2021 року (обласний бюджет) у сумі 124500,00 тис.грн.
- компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги за квітень 2021року, (місцевий бюджет) (додатковий період) у сумі 26006,72 грн.
- разову грошову допомогу до 5травня за квітень 2021 року (державний бюджет) у сумі 901890,00 грн.(Ощадбанк, АТ Укрпошта, ПАТ Приватбанк).
- матеріальну допомогу окремим категоріям населення за квітень 2021 року (місцевий бюджет) у сумі 31000,00 тис.грн.