Інформація про діяльність управління соціального захисту населення міської ради

за період 03.06.2021-09.06.2021.

1. 04.06.2021 проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

На засіданні було розглянуто 6 подань управління соціального захисту населення на призначення (відновлення) або про відмову в призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Прийнято рішення про:

- призначення (відновлення) соціальних виплат 5 заявникам.
- відмовлено в призначенні (відновленні) соціальних виплат 1 заявнику.

2. 08.06.2021 проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

На засіданні було розглянуто 4 подання управління соціального захисту населення на призначення (відновлення) або про відмову в призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Прийнято рішення про:

- призначення (відновлення) соціальних виплат 4 заявникам.

3. 09.06.2021 в приміщенні виконкому Селидівської міської ради під головуванням заступника міського голови Олесі Новицької відбулось засідання комісії у справах альтернативної (невійськової) служби.

Питання порядку денного: «Про розгляд питання стосовно проходження громадянином альтернативної (невійськової) служби».

Заслухавши та обговоривши питання порядку денного, розглянувши надані документи, комісія прийняла відповідне рішення.

4. Здійснено виплату:

04 .06. 2021:

- деяких видів допомог компенсацій грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення за червень 2021року (основний період) (державний бюджет) у сумі 3851385,41 грн.

- пільги і житлові субсидії громадянам на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у грошовій формі за травень у сумі 234505,27грн. (державний бюджет).

- компенсацію (регрес) громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за червень 2021 року у сумі 276,60 грн. (державний бюджет);

- компенсацію на харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за травень 2021 року у сумі 45570,00грн. (державний бюджет);

08 .06. 2021:

- муніципальну стипендію перспективним спортсменам (місцевий бюджет) за червень 2021року у сумі 8000,00грн.
- матеріальну допомогу окремим категоріям населення за червень 2021р у сумі 25700,00 грн.. (місцевий бюджет);
- компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги за червень 2021року, (місцевий бюджет) (основний період) у сумі 24199,54грн

5. Прийнято заяв, з них:

- 52 про призначення усіх видів соціальних допомог;
- 78 про призначення житлової субсидії;
- 16 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи/видача дублікатів довідок;
- 6 про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
- 1 на зміну постачальника природного газу;
- 2 для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- 3 пакетів документів для надання матеріальної допомоги з рахунок коштів місцевого бюджету;
- 7 від громадян, які бажають отримати соціальні послуги;
- документи від 2 учасників бойових дій з числа АТО для надання пільг, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- 20 для оздоровлення та відпочинку дітей;
- 2 для проходження санаторно-курортного лікування;
- 4 про призначення пільги на придбання твердого палива та скрапленого газу;
- 4 на отримання пільги в готівковій формі;
- 1 щодо відмови від призначення пільги.

6. Призначено допомог та пільг, з них:

- 59 державних соціальних допомог;
- 7 щомісячних адресних допомог внутрішньо переміщеним особам;
- 10 перерахунків усіх видів допомог;
- 1 пільгу на придбання твердого палива та скрапленого газу.

7. Підготовлено:

- 8 відповідей на звернення громадян.
- здійснено 22 запита до установ (житлово-комунальних підприємств, ДПС, ПФУ) на 655 осіб;
- відповідей на запити підприємств – 3;
- 4 акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї, що звернулася за отриманням допомоги / житлової субсидії з метою визначення складу сім’ї, ступеня нужденності, знаходження можливостей додаткових джерел існування, встановлення факту догляду.

8. Надано:

- планової та термінової звітності, інформації – 27.
- консультацій громадянам – 278.

9. Видано:

- 48 довідок на запити для призначення соціальних виплат;
- 37 довідок на запити громадян;
- 1 посвідчення «Ветеран праці»;
- 8 довідок пільговикам для отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу (безоплатне отримання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування, тощо), відповідно до законодавства.

10. Направлено:

- на реабілітацію 1 дитину з інвалідністю;
- на оздоровлення та відпочинок 33 дитини до табору «Факел» м. Бердянськ;
- до санаторно-курортного закладу 3 особи з інвалідністю від загального захворювання;
- до санаторно–курортного закладу 1 учасника ЛНА та ЧАЕС.
- до Департаменту соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації документи для влаштування до будинку – інтернату 1 особи з інвалідністю.

11. Перевірено:

- достовірність та повнота інформації про доходи та майновий стан по 1890 особам, які входять до складу сімей, що звернулися за призначенням державних допомог;
- 72 пенсійні справи.

12. Проведено:

- перевірка довідок внутрішньо переміщених осіб – 6537.
- 101 вибіркову перевірку особових справ одержувачів державної соціальної допомоги;
20 перевірок особових справ осіб, що звернулись за призначенням допомоги/житлової субсидії;
- реєстрацію та облік особових рахунків за формою № 3 отримувачів усіх видів соціальних допомог – 23;
- здійснення автоматизованої обробка особових рахунків ( перерахунки, нові, зняття з виплати) – 84;
- візування відпрацьованих справ –83;
- застосування передбачених законодавством санкцій до порушників умов надання всіх видів соціальних допомог: погашень - 14, внесення виконавчих листів – 22, повідомлення про переплату – 1, передано позовів до суду – 2.

13. Укладено 48 договорів.