Інформація про діяльність управління соціального захисту населення міської ради

за період 07.10.2021 по 20.10.2021:

1. 11.10.2021 о 10.00 в приміщенні виконкому міської ради відбулося засідання комісії з питань надання допомоги окремим категоріям громадян. На засіданні комісії було розглянуто 19 заяв громадян, які звернулися за матеріальною допомогою відповідно до «Порядку надання допомоги окремим категоріям громадян», затвердженого рішенням виконкому міської ради від 28.07.2021 № 149. Було прийнято рішення запропонувати виконкому міської ради надати матеріальну допомогу 19 особам на загальну суму 48,9 тис.грн.

2. 19.10.2021 проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

На засіданні було розглянуто 9 подань управління соціального захисту населення на призначення (відновлення) або про відмову в призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Прийнято рішення про:

  • призначення (відновлення) соціальних виплат 9 заявникам.

3. Прийнято заяв, з них:

  • 16 про призначення усіх видів соціальних допомог;
  • 21 про призначення житлової субсидії;
  • 11 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи/видача дублікатів довідок;
  • 6 про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
  • 2 про внесення даних до особових справ;
  • 5 для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  • 3 пакети документів для надання матеріальної допомоги з рахунок коштів місцевого бюджету;
  • 10 для санаторно-курортного лікування;
  • 18 від громадян, які бажають отримати соціальні послуги;
  • документи від 1учасника бойових дій з числа АТО для надання пільг, відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
  • 3 на отримання пільги в грошовій готівковій формі;
  • 2 декларації для надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї.

4. Призначено допомог та пільг, з них:

  • 61 державних соціальних допомог;
  • 20 щомісячних адресних допомог внутрішньо переміщеним особам;
  • 14 субсидій;
  • 29 відмов в призначені державних допомог.

5. Підготовлено:

- 10 відповідей на звернення громадян.

6. Надано:

- планової та термінової звітності, інформації – 101.

- консультацій громадянам – 397.

7. Видано:

- 47 довідок на запити для призначення соціальних виплат;

-50 довідок на запити громадян;

- 4 довідки пільговикам для отримання пільг, які надаються з урахуванням доходу (безоплатне отримання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування, тощо), відповідно до законодавства,

- 1 посвідчення “ ветеран праці ”.

8. Направлено:

 - 1 учасника бойових дій до санаторно – курортного закладу;

9. Перевірено:

- достовірність та повнота інформації про доходи та майновий стан по 512 (запити) особам, які входять до складу сімей, що звернулися за призначенням державних допомог;

- 70 пенсійних справ;

  • - 114 державних допомог та субсидій;

10. Проведено:

- 102 вибіркових перевірок особових справ одержувачів державної соціальної допомоги;

- реєстрацію та облік особових рахунків за формою № 3 отримувачів усіх видів соціальних допомог – 16;

- здійсненя автоматизованої обробка особових рахунків ( перерахунки, нові, зняття з виплати) – 77;

- візування відпрацьованих справ –101;

- застосування передбачених законодавством санкцій до порушників умов надання всіх видів соціальних допомог: погашень - 21, внесення виконавчих листів – 11, повідомлення про переплату – 1;

- наповнення бази даних особових справ одержувачів державних соціальних допомог в програмних забеспеченнях: ПК „Соціальна громада”, ПК „Житлові субсидії”, онлайн - система єдиної Web - орієнтованої інформаційної технології формування сегменту «Облік ВПО», ПК АСОПД по прийнятим допомогам – 54;

- 12 запитів на 35 осіб до 7 підприємств (житлово-комунальні підприємства(5), ДПС, ПФУ);

- обробка вхідної кореспонденції відділу та листування з установами (підприємствами) – 16 листів;

- реєстрацію повідомлень про призначення або відмову у призначенні соціальних допомог – 17;

- робота з заявниками та головами ОСББ за телефонними дзвінками – 24;

- формування та підтримка в актуальному стані Централізованого банку з проблем інвалідності – 13 справ.

- опрацьовано та перевірено 133 справи одержувачів усіх видів допомог за результатами верифікації.

11.Виплачено:

- відшкодування вартості путівки за санаторно – курортне оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за жовтень 2021 року у сумі 8262,00 грн. (державний бюджет);

 - матеріальну допомогу окремим категоріям населення за жовтень 2021р у сумі 2653,50 грн.. (державний бюджет);

- виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплату послуг окремим категоріям населення" (виплати одноразової грошової допомоги на дітей з багатодітних малозабезпечених сімей для підготовки до навчального року (постанова Кабінету Міністрів України  від 04.08.2021 № 803) за жовтень у сумі 170182,32грн. ( державний бюджет)(основний період).

 12. Укладено:

- 2 договори.