Інформація про діяльність управління соціального захисту населення міської ради

за період 07.02.2020 по 13.02.2020.

1. 07.02.2020 проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

На засіданні було розглянуто 53 подання управління соціального захисту населення на призначення (відновлення) або про відмову в призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Прийнято рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат 52 заявникам, відмовлено 1 заявнику.

2. 11.02.2020 проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

На засіданні було розглянуто 4 подання управління соціального захисту населення на призначення (відновлення) або про відмову в призначенні (відновленні) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Прийнято рішення про призначення (відновлення) соціальних виплат 3 заявникам, відмовлено в призначенні соціальних виплат 1 заявнику.

3. 13.02.2020 проведено засідання з питань призначення житлових субсидій в окремих випадках, включення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

На засіданні було розглянуто:

- 9 заяв на призначення житлової субсидії;
- 2 подання про припинення житлової субсидії .

Прийнято рішення про:

- призначення житлової субсидії 9 заявникам;
- припинення житлової субсидії 2 заявникам.

4. Прийнято заяв, з них:

- 58 про призначення усіх видів соціальних допомог;
- 12 про призначення житлової субсидії;
- 26 про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- 33 про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
- 25 для оздоровлення та відпочинку дітей;
- 6 від громадян, які бажають отримати соціальні послуги;
- документи від 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи для заміни посвідчення;
- 6 для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- 3 направлено на оздоровлення та відпочинку дітей до табору ДЗОВ “ Карпатські мрії ”;
- 5 заяв для надання матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам та особам з інвалідністю.
- 2 декларації для надання пільг окремим категоріям громадян;
- 7 для призначення пільг на придбання твердого палива та скрапленого газу;
- 2 талони на проїзд особам з інвалідністю внаслідок війни.

5. Призначено допомог, з них:

- 72 державних соціальних допомог;
- 22 щомісячних адресних допомог внутрішньо переміщеним особам;
- 2 житлові субсидії

6. Придбано:

- 2 квартири особам з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за рахунок грошової компенсації, передбаченої для отримання житла.

7. Видано:

- 10 довідок пільговикам для отримання пільг, які надаються з урахуванням доходів;
- 2 посвідчення “ ветеран праці ”.

8. Перевірено:

- 48 пенсійних справ по яких здійснено перерахунок пенсії;
- 18 призначених справ;
- 36 архівних справ;
- достовірність та повнота інформації майнового стану по 2083 особам, які входять до складу сімей, що звернулися за призначенням державних допомог – виявлено 4 факти зловживання.

9. Проведено:

- 12 обстежень матеріально-побутових умов сімей, які звернулись за призначенням державних допомог;
- 39 обстежень внутрішньо переміщених осіб щодо достовірності інформації про фактичне місце проживання.