Організація роботи з розгляду звернень громадян в Красноармійській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області за січень-липень 2016 року

Робота зі зверненнями громадян – важлива складова у діяльності фіскальної служби.

У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок із громадскістю. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.

В умовах нестабільної  економічної ситуації в регіоні важливо почути кожного, хто звертається до нас  з проблемами,  пропозиціями та   повідомленнями про правопорушення в сфері податкового законодавства.          

Найважливішим заходом по забезпеченню законності та дисципліни в державному управлінні є право громадян на звернення до державних органів влади, органи місцевого самоврядування, на підприємства, організації різних форм власності, громадські об’єднання.

Так за січень- липень  поточного року  до Красноармійської об’єднаної державної податкової інспекції  ГУ ДФС у Донецькій області надійшло 22 звернення від громадян. Це на 1 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року.У складі письмових звернень 2 колективних від 55 громадян.

Із загальної кількості звернень, що надійшли на розгляд до інспекції  є питання, стосовно ухилення від сплати податків - 6(або 0,3%),податкова звітність -3( або 0,1%), контрольно-перевірочна робота – 6 (або 0,3 %), податок на доходи фізичних осіб – 1 ( або 0,05%), плата за землю – 1 (або 0,05%), інші - 5  ( або 0,2%).

Основні питання, з якими зазначені категорії громадян звертались до інспекції - це сплата єдиного соціального внеску, інформування про ухилення від оподаткування деякими суб’єктами господарювання тощо.

Усі звернення громадян розглянуто у законодавчо встановлені терміни: на 15 звернень надано відповідні роз`яснення, 1 звернення повернуто авторові відповідно до статей  7 Закону України «Про звернення громадян»., 2 звернення переадресовано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 4 звернення на виконанні.

 Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян за звітний період не встановлено.