Покровсько-Добропільське управління: з початку року платники податків отримали понад 17 тисяч адміністративних послуг

Створення сприятливих умов для платників з метою надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, впровадження прогресивних методів і форм обслуговування залишаються одним з пріоритетних напрямків роботи Покровсько - Добропільського управління ГУ ДПС у Донецькій області.

Не дивлячись на умови карантину кількість звернень платників з питань надання адміністративних послуг у липні 2020 року склала 2908 різних адміністративних послуг.

Підбиваючи підсумки роботи з початку 2020 року, начальник Покровсько - Добропільського управління Алла Єльникова відзначила надання широкого спектру адміністративних послуг та сервісів для відвідувачів Центрів обслуговування платників (далі - ЦОП).                                                                                                    

Протягом січня - липня 2020 року кількість звернень щодо отримання адміністративної послуги складає 18064. Платники податків, яких обслуговує управління, отримали 17254  адміністративні послуги. В 411 випадках їм було відмовлено

Найбільш затребуваною серед послуг є видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників, якою скористались з початку року 8258 громадян.

104

Найбільш запитуваними послугами також є:

видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 3477 послуг;

реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 927 послуг;

реєстрація книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 906 послуг.

Також, платникам податків видано 815 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДПС, 1096 витягів з реєстру платників єдиного податку. Зареєстровано платниками єдиного податку 715 суб’єктів господарської діяльності.  

Нагадуємо, що центри обслуговування створено для зручності платників податків. В одному місці зосереджено усі необхідні послуги: реєстрація, консультація, надання адміністративних послуг, проведення звірок, приймання звітності, видача довідок. Платники мають змогу ознайомитись з інформацією щодо переліку послуг, порядку їх надання в зручний для них спосіб також і на головному веб порталі  ГУ ДПС у Донецькій області (вхід за посиланням: dn.tax.gov.ua/).

Також платники можуть скористатися електронними сервісами ДПС:

- електронний кабінет -  cabinet.sfs.gov.ua/;

- офіційна скринька ГУ ДПС для листування – dn.officialЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

-  електронні звернення від громадян - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;

- запит на отримання публічної інформації - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..