Про виплати (повернення) коштів учасникам пробного ЗНО

Цьогоріч пандемія коронавірусної інфекції внесла корективи у проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання.

Так 15 та 17 червня 2020 року учасники проходили тестування вдома та отримали змогу опрацювати завдання з усіх предметів. Також експерти Українського центру оцінювання освіти за підтримки громадської спілки «Освіторія», Міжнародного фонду «Відродження» детально розібрали кожне завдання 4-х надпопулярних предметів, надали розгорнуті пояснення на всі запитання тестів з української мови і літератури, історії України, математики та англійської мови та порадили, як успішно скласти ЗНО у 2020 році.

Як Ви знаєте, пробне зовнішнє незалежне оцінювання є платною послугою. У зв’язку з ситуацією, що склалася, Кабінет Міністрів України на засіданні 17 червня ухвалив постанову щодо повернення коштів, сплачених за надання послуги з проведення пробного ЗНО у 2020 році.

Виплати коштів учасникам пробного ЗНО розпочалися 1 липня, здійснюються через відділення ПриватБанку та триватимуть до 1 грудня 2020 року.

Хочемо Вам нагадати, що потрібно знати, щоб якомога швидше отримати кошти:

- Кому повертають кошти?

- Кошти повертатимуть саме тому, хто зареєстрований для участі у пробному ЗНО. Ні мамі, ні батькові, а саме тому учасникові, хто зареєстрований на тестування.

- Що потрібно для отримання коштів через ПриватБанк?

- Потрібно мати будь-яку картку в ПриватБанку, оформлену саме на вас. Важливо! Ваш фінансовий телефон в ПриватБанку повинен збігатися з телефоном, який був зазначений як основний під час реєстрації на тестування.

- Що робити, якщо у вас немає картки в ПриватБанку?

- Звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку та за 15 хвилин безкоштовно оформити картку. Із собою потрібно мати ID-картку. Якщо ви вже є клієнтом банку, можна відкрити віртуальну картку в Приват24, і не треба нікуди йти. Неповнолітні учасники пробного ЗНО також зможуть без проблем оформити картку ПриватБанку.

- Коли потрібно встигнути оформити картку?

- Якомога швидше. Якщо зараз Ви не маєте змоги потрапити до банку, то зможете це зробити до кінця листопада. Програма повернення коштів діє до 30.11.2020 року.

- Що робити, якщо під час реєстрації на тестування Ви вказали основний телефон не свій, а одного з батьків / змінили свій номер телефону за цей час?

- Зайдіть в сервіс визначення результатів на сайті УЦОЯО та змініть основний номер телефону на той, що прив’язаний до вашої картки. Це потрібно зробити якнайшвидше, щоб забезпечити оперативне повернення коштів.