«Ранкова зустріч»

06.02.2019 в ЗДО № 32 «Топольок» вихователь логопедичної групи Гурєєва В.З. поділилася своїм досвідом роботи з використання інноваційного методу «Ранкова зустріч».

Цей метод  грає особливу роль в житті дітей.

Педагог продемонструвала, як цікаво можна вітатися у колі, створюючи спокійний і розважливий настрій для наступного елемента зустрічі – обміну інформацією, який  допомагає розвивати  комунікативні навички.

62

Третій компонент – групове заняття, яке створює відчуття єдності, радості через виконання пісні, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Завершальний етап ранкової зустрічі –  щоденні новини, які дають інформацію про час і зміст роботи протягом дня.

61

В дружній і веселій атмосфері педагоги відчули себе активними, зацікавленими, безтурботними дітьми та отримали задоволення від досвіду, який набули.

63