Які питання з електропостачання можна вирішити в YASNO дистанційно?

Електропостачальник YASNO піклується про здоров’я та безпеку своїх клієнтів, тому у період карантину рекомендує користуватися зручними онлайн-сервісами.

Дистанційно можна вирішити більшість питань з енергопостачання: передати показання лічильника, сплатити за світло, обрати енергоефективні продукти, що дозволяють заощаджувати, отримати консультацію тощо.

Розрахуватися за електроенергію мешканці Донеччини за декілька хвилин можуть через:

• Особистий кабінет на сайті YASNO;
• мобільний додаток YASNO;
• Viber-бота YASNO-online;
• інтернет-банкінг чи платіжні системи (IPay, PayHub, Portmone та ін.).

Постачальник нагадує: сплачувати за електроенергію потрібно щомісяця до 20 числа.

Передавати показання лічильника також зручно та просто через Особистий кабінет, чат-бота у Viber та мобільний додаток. Зробити це можна також:

• через форму швидкої передачі показань на сайті YASNO;
• в особистих повідомленнях на сторінці у Facebook;
• за телефонами контакт-центру (095/067) 65 26 000, (0629) 52 60 00.


«У період карантину зручні онлайн-сервіси зберігають спокій та здоров’я, адже дозволяють вирішити усі питання за кілька хвилин у себе вдома. Постачальник YASNO закликає своїх клієнтів допомогти старшим родичам та сусідам у переході на дистанційні способи зв’язку. Сервіси YASNO прості в користуванні та охоплюють всі питання, які можуть виникнути у споживачів електроенергії. Ми робимо все для якісного обслуговування клієнтів», – розповів директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.