Аналітична довідка

про роботу зі зверненнями громадян  за  2018 рік

в управлінні соціального захисту населення Селидівської міської ради

Протягом    2018  року  до управління  соціального захисту населення  надійшло  97 звернень громадян, в порівнянні  з  2017 роком (96 звернень)  кількість збільшилась на 1 звернення. З них безпосередньо до управління надійшло  усних – 52, що на 5 більше ніж за 2017 рік,  письмових – 24,  що    на 3 звернення   менше  ніж за   2017 рік.  

Через  органи влади вищого рівня, а саме з міської ради,  протягом     2018  року  надійшло  21 звернення, що складає  21,6% від їх загальної кількості, в порівнянні з   аналогічним періодом  2017 року  їх  кількість  залишилась не змінною. Одне звернення надійшло від народного депута  України Сажка С.М.,  одне від голови управління Покровської територіальної первинної організації Українського товариства сліпих, на які були надані обгрунтовані роз’яснення.

Найбільше громадяни звертались з питань:

- питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб- 31, що складає  32%  від загальної кількості;

- призначення житлових субсидій - 30 звернень, що складає  31% від загальної кількості;

- призначення та виплати соціальних допомог – 17 звернень,   що складає 17,5% від загальної кількості;

-  надання матеріальної допомоги – 15, що складає  15,5% від загальної кількості.

Протягом  2018 року до управління через Селидівську міську раду за  допомогою урядової «гарячої лінії» звернулось 305 громадян, що  майже в 2,1 рази менше  ніж у 2017 році (631 звернення).

Громадяни звертались з таких питань:

- призначення та виплати соціальних допомог -  123 звернення,   що складає 40% від загальної кількості;

- призначення житлових субсидій – 117 звернень,  що складає 38% від загальної кількості;

- питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб - 45 що складає  15%  від загальної кількості;.

-  обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці; надання матеріальної допомоги; надання пільг  – 33, що складає  10,8% від загальної кількості.

У своїх зверненнях громадяни звертають увагу на:

- прискорення виплати державних соціальних допомог, субсидій;

- незгоду з відмовою у призначенні  та з розмірами державних соціальних допомог.  

В порівняні з минулим  роком кількість зверень громадян безпосередньо до управління трохи (на 5 звернень) збільшилась, але  проведений аналіз отриманих звернень, свідчить про зменшення  кількості звернень з окремих питань. Зменшення  відбулося більшою мірою за рахунок поліпшення якості надання консультацій при зверенні громадян, своєчасного розгляду та призначення допомог в становлені законодавством строки.

Протягом звітного періоду до управління надійшло одне колективне  звернення, на яке  була надана обгрунтована відповідь. Повторних   звернень  не надходило.

В приміщенні управління  на  інформаційному стенді розміщені  графіки прийому з особистих питань керівництвом   Селидівської міської ради та нормативні акти з питань звернень громадян, затверджені начальником управління   графіки  особистого прийому громадян керівництвом управління, графік  роботи „Мобільного соціального  офісу” управління,  виїзного прийому громадян, проведення  телефонного зв’язку з населенням „Пряма лінія”,  телефону довіри.

Виїзні прийоми проводяться згідно із затвердженим графіком та оповіщенням населення через міське телебачення.

Протягом        2018  року  керівництвом управління  здійснено – 32 виїзних прийома,   146  особистих прийомів, проведено 12 „ прямих ліній”,   на  яких  прийнято  52 громадянина.

Начальник управління      приймає  участь  у  виїзних  і     особистих  прийомах, які  здійснює міський голова, директор  Департаменту охорони здоров’я Донецької обласної державної  адміністрації.

На   офіційному веб-сайті  Селидівської міської ради (hhpp//selidovo-rada.gov.ua/upszn), розділ «Управління соціального захисту населення» розміщено  графік  особистого прийому громадян керівництвом управління  соціального захисту населення Селидівської міської ради на 2018 рік  та  аналітичні довідки про роботу із зверненням громадян за  2017 рік, 1 квартал 2018 року,   1 півріччя 2018 року, 9 місяців 2018 року.

На  офіційному веб-сайті  Селидівської міської ради (hhpp//selidovo-rada.gov.ua/upszn), розділ «Управління соціального захисту населення» розміщено інформації з питання:

 - щодо  удосконалення порядку надання державної допомоги деяким категоріям населення;

 - надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї;

 На міському телебаченні  протягом   2018 року  проведено  вісім  програм за участю начальника управління  з  питань:

 - забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників АТО;

 - внесення змін до статті 15 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" щодо надання членам сімей загиблих пільг без урахування середньомісячного сукупного доходу сім’ї ;

-  призначення житлових субсидій;

- удосконалення порядку надання державної допомоги деяким категоріям населення;

- монетизації зекономленої суми субсидії на оплату газу та електроенергії;                                                                                                             

- надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах;

- реалізація пілотного проекту із надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

 В міській газеті «Наша Зоря» протягом звітного періоду  надруковані  статті   з питань:

  • соціальний захист осіб, які доглядають за хворми дітьми;

- заборогованність  із заробітної плати на підприємствах, організаціях, установах міста;

- перелік підприємств, які мають  заборогованність  із заробітної плати

- спрощення  порядку надання населенню субсидій  для відшкодування  витрат на оплату житлово - комунальних послуг, придбання  твердого та рідкого пічного побутового палива.

Порушень  термінів розгляду звернень громадян не було.