Аналітична довідка
про роботу зі зверненнями громадян за 2020 рік
в управлінні соціального захисту населення Селидівської міської ради

Протягом 2020 року до управління соціального захисту населення надійшло 55 звернень громадян, в порівнянні з 2019 роком (57 звернень) кількість зменшилась на 2 звернення. З них безпосередньо до управління надійшло усних – 24 (1 звернення- пряма лінія), що на 4 звернень менше за 2019 рік, письмових – 23, що на 3 звернення більше ніж за 2019 рік.

Через органи влади вищого рівня, а саме з міської ради, протягом 2020 року надійшло 8 звернень, що складає 14,5% від їх загальної кількості, в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року їх кількість зменшилась на 1 звернення. Запитів та звернень від народних депутатів не надходило.

Найбільше громадяни звертались з питань:

- призначення та виплати соціальних допомог – 19 звернень, що складає 35% від загальної кількості;
- соціальний захист внутрішньо переміщених осіб - 9 звернень, що складає 16% від загальної кількості;
- надання матеріальної допомоги – 9, що складає 16% від загальної кількості;
- призначення житлових субсидій - 6 звернень, що складає 11% від загальної кількості;
- надання пільг – 4, що складає 7% від загальної кількості;

Протягом 2020 року до управління через Селидівську міську раду за допомогою урядової «гарячої лінії» звернулось 206 громадян, в порівнянні з 2019 роком (315 звернень) кількість зменшилась на 109 звернень.

Громадяни звертались з таких питань:

- призначення та виплати державних соціальних допомог - 123 звернення, що складає 60% від загальної кількості;
- обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці; надання матеріальної допомоги - 28, що складає 14% від загальної кількості;
- призначення житлових субсидій – 24 звернення, що складає 12% від загальної кількості;
- питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб – 8, що складає 4% від загальної кількості;
- надання пільг- 8, що складає 4% від загальної кількості.

У своїх зверненнях громадяни звертають увагу на:

- прискорення виплати державних соціальних допомог, субсидій, пільг;
- незгоду з розмірами державних соціальних допомог.

Проведений аналіз отриманих звернень свідчить про зменшення кількості звернень громадян безпосередньо до управління яке відбулося більшою мірою за рахунок своєчасного розгляду та призначення допомог у встановлені законодавством строки, поліпшення якості надання консультацій при зверненні громадян, спостерігається зменшення кількості звернень на урядову «гарячу лінію».

Протягом 2020 року з метою попередження надходження повторних та колективних звернень громадян та недопущення порушення термінів призначення субсидій та допомог посилені вимоги до спеціалістів в управлінні, проводилась роз’яснювальна робот серед населення з питань надання житлових субсидій та допомог.

Протягом звітного періоду до управління колективних та повторних звернень не надходило.

В приміщенні управління на інформаційному стенді розміщені графіки прийому з особистих питань керівництвом Селидівської міської ради та нормативні акти з питань звернень громадян, затверджені начальником управління графіки особистого прийому громадян керівництвом управління, графік роботи „Мобільного соціального офісу” управління, виїзного прийому громадян, проведення телефонного зв’язку з населенням „Пряма лінія”, телефону довіри.

Протягом 2020 року керівництвом управління здійснено – 2 виїзних прийоми, 141 особистих прийомів, проведено 12 „ прямих ліній”, на яких прийнято 23 громадян.

Начальник управління приймає участь у виїзних і особистих прийомах, які здійснює міський голова.

Протягом звітного періоду на офіційному веб-сайті Селидівської міської ради (https://selidovo-rada.gov.ua/upszn), розділ «Управління соціального захисту населення» та на міському телебаченні ТРК «Інфоцентр», проводилась робота щодо інформування населення з питань:

- щодо особливостей здійснення виплат державних соціальних допомог на період дії карантину;
- щодо змін до порядку призначення і виплати допомоги на дітей одиноким матерям;
- порядок відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;
- щодо порядку призначення і виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;;
- щодо монетизації одноразової матеріальної допомоги «пакунок малюка» у 2020 році;
- щодо призначення та виплати на період дії карантину допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям

Порушень термінів розгляду громадян не було.