ПРО ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ВИБОРЦІВ


Державний реєстр виборців (Реєстр)– це автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання та обробки даних, що містять відомості про громадян України, які мають право голосу на виборах різних рівнів.

Завданням Реєстру є забезпечення державного персоніфікованого обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, та складання списків виборців для всеукраїнських і місцевих виборів та референдумів.

Розпорядником Реєструє Центральна виборча комісія. Службою розпорядника реєстру утримується увесь банк даних.

Органи ведення Реєстру– це відділи ведення Реєстру, утворених на постійній основі в обласних та районних центрах України як виконавчі органи місцевих рад або структурні підрозділи районних держадміністрацій. Основною їх функцією є підтримка в актуальному стані своїх ділянок загальнодержавної бази даних.

Реєстр ведетьсяв електронній формі з єдиною централізованою базою даних, яка містить персональні дані усіх виборців України.

Ведення Реєстру включає організаційно-правову підготовку та виконання в режимі записуваннятаких дій:

  • внесення запису про виборця до бази даних Реєстру;
  • внесення змін до персональних даних Реєстру;
  • знищення запису Реєстру.

Персональні дані виборцявносяться до бази даних Реєстру у формі запису — сукупності всіх персональних даних виборця.

Ідентифікаційні персональні дані виборця, які однозначно визначають його особу, це:

  • прізвище;
  • власне ім’я (усі власні імена);
  • по батькові;
  • дата народження;
  • місце народження.

Кожному виборцю відповідає один запис у Реєстрі.