Звіт про періодичне відстеження результативності рішення Селидівської міської ради «Про встановлення тарифу на ритуальні послуги згідно мінімального переліку м.Селидове» від 29.05.2013 № 77
Звіт про періодичне відстеження результативності рішення Селидівської міської ради «Про встановлення тарифу на ритуальні послуги згідно мінімального переліку м.Селидове» від 29.05.2013 № 77
1. Вид та назва регуляторного акту.
Рішення Селидівської міської ради від 29.05.2013 № 77 «Про встановлення тарифу на ритуальні послуги згідно мінімального переліку м.Селидове»
2. Назва виконавця заходів з відстеження результативності.
Відділ з питань майна комунальної власності ЖКГ і благоустрою міської ради
3. Цілі прийняття регуляторного акту.
Рішення Селидівської міської ради “ Про встановлення тарифу на ритуальні послуги згідно мінімального переліку м.Селидове” спрямоване на виконання Закону України «Про поховання та похоронну справу» ,наказу Державного комітету з питань житлово-комунального господарства №193 від 19.11.2003р. «Про затвердження нормативно-правових актів щодо реалізації по питанню затвердження необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг.
Встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги відповідно до встановленого необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
Заходи із відстеження виконано у строк з 23 березня 2014 року по 22 березня 2017 року.
5. Тип відстеження.
періодичне відстеження.
6. Метод одержання результатів відстеження результативності.
Для проведення періодичного відстеження використовувався аналіз інформації КП «Комунальник «Селидівської міської ради»
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалися результативність, а також способи одержання даних.
Враховуючи ціль прийняття рішення для відстеження результативності регуляторного акту булв визначений аналіз інформації КП «Комунальник «Селидівської міської ради».
8. Кількісні та якісні значення показників результативності.
Вартість надання послуг за час дії регуляторного акту не змінилася і становить:
- Середня вартість копки могили - 489,38грн.
- Оформлення договору-замовлення 4,80грн.
- Оформлення свідоцтва про поховання 2,75грн.
Перший заступник міського голови І.В.Терещенко